ايففانيسا: Ketentuan Allah 💓😔

  • perkongsian di harap membawa manfaat


ChatBox


Tabung


Daily Quotes


Daisypath


05:10 | 1 Cloud(s)
Ketentuan Allah 💓😔


❤Bismillahirrahmanirrahim..
💚Assalamualaikum w.b.t.

Segala puji pujian hanyalah kepada sang pencipta Allah s.w.t.. dariNya kita datang dan kepadaNya jualah kita kembali. Tidak kira seteguh manapun benteng kita, jika ajal telah menjemput maka kita tak akan dapat menundanya walau sesaat. Ingatlah bahawa ajal menjengukmu 70 kali sehari. Bayangkan sepanjang hidupmu berapa kali ajal menjenguk. Lahawla wala quwwata illa billahil aliyil adzim.. Semoga Allah permudahkan segala urusan kita.. Amin. 

Satu dua kata pembuka cerita.. blog yg dah sekian lama tak terjenguk akhirnya punya juga sedikit masa untuk kongsi sedikit cerita.. 

Pejam celik tak sedar dah nak sampai penghujung 2014, dimanakah kita seterusnya.. ya Allah tahun ni rasa terlalu perit bagiku dan mungkin sukar untuk ku tempuhi segala ujian dan cobaan dariMu.. Sebagai umat Islam kita telah di didik untuk teguh dengan keimanan.. Satu berita yang sangat mengejutkan diterima.. Tak terucap dibibir.. Tak terfikir di fikiran.. Andai ini lah takdir hidup yang ditentukan Allah maka aku berserah segalanya kepadaMu..

Andai saja ada yang memahami perasaan ini 😭 uarghhh! feeling nak nanges ! kita semua punya cerita berbeza dan punya kegembiraan dan kesedihan berbeza.. DAN INILAH CERITAKU 👩


🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀



1 Comments:

Blogger Unknown said...

kan? dh nk habis dh tahun 2014. semoga 2015 nnti lebih baik dari tahun ni. ^_^

salam kenal. :)


Post a Comment